Wednesday, February 28, 2007

AimAL goEs To MidVallEy mEgAmaLL

Ok,gambar yg nie aku amik masa aku g dating ngan buah hati aku kt Midvalley Megamall.. dari pagi aku keluar sampai la nk ke malam.. maklumlah,bukannya aku dapat selalu jumpa ngan buah hati aku yang teramat2 aku cintai sgt2 nie.. 2 yang aku habiskan setiap detik masa aku ngan buah hati aku nie.. sebenarnya buah hati aku nie memang teringin sgt2 nak peluk teddy bear 2.. sebab dia pn comel macam teddy bear 2,2 yang dia teringin sgt2 tue nak peluk ngan mama bear 2.. tapi aku rasa comel lagi awek aku nie dari teddy bear tue..hik143..dalam kedai tue sbenanya banyak lagi teddy bear yang comel2,tapi awek aku berkenan sgt2 ngan yang nie..kitorang jejln g sume kedai2 yang best2 kat mall tue..kalau ikut hati aku,nak je aku sambar teddy bear yang awek aku peluk tue,tp apakan daya aku masih lagi tak mampu untuk memiliki teddy bear tersebut..tapi aku memiliki satu benda yang lebih bernilai dari teddy bear yang agak mahal tue..benda tue adalah gambar yang aku amik nie..gambar yang mengekalkan kenangan yang manis dalam hidup aku bersama buah hati aku nie..memang susah kalau nak diulang kembali saat2 yang manis yang pernah kita kecapi,so dengan cara ini je yang dapat kite terkenang kembali semua kenangan kita.. masa tgh jejln tue ,kalau ad ternampak teddy bear pn terus amik gambar.. xdpt pelukpn xpe tp gambar mesti ada..
memandangkan buah hati aku nie adalah seorang peminat teddy bear Pooh, so bila dapat jumpa peluang yang best nie,memang xkan lepaskan peluang untuk bergambar.. aku tengok awek aku 2 pn dah macam Pooh tue je..comel sgt2..abih semua patung Pooh kat mall yue bergambar ngan buah hati aku nie.. aku sendiri naik jeles pulak.. huhu.. sampai Pooh tue lari la menyorok ngan awek aku nie..mana taknya,Pooh tue sendiri malu bergambar ngan awek aku sebab awek aku lagi comel dari dia..tapi awek aku tak tau keadaan tue,2 yang dia selamba je amik gambar ngan sume teddy bear yang ad kat mall tue..kalau bole,beruang yang bebetul hidup tue pun awek aku nak amik gambar bersama tapi maklumlah,mana nak cari beruang macam tue..bila kitorang jalan pusing balik kat tempat Pooh tadi, Pooh tue dah takde kat situ, tue yang aku cakap dia nyorok tue sebab aku nampak sikit telinga dia terkeluar dari toilet kat situ masa dia ngah nyorok.. setelah berjam2 kitorang jejln,perut mula la rasa lapar..so kitorang mamam dulu,layang blues sambil nengok orang ramai ngan hal masing2 yang perlu diorang setelkan..kitorang makan ayam kfc,spagetti,nasi goreng ngan memcm lagi la..sampai tak larat la aku nak abihkn tp semuanya tetp abih..rezeki beb,tak baik dibuang begitu sahaja..so lepas kitiorang dah mamam,solat,rest,aku ngan buah hati aku pun smbung balik jejln..kitorang masuk kedai buku MPH yang teramat besar sekali kedainya..aku macam biasa la g kat seksyen fevert aku,novel..awek aku pulak minat ngan buku2 yang penuh ngan kesenian..banyak la jugak buku2 yang kitorang belek2,bacabelek2,baca beli tak jugak..huhu..paling best aku tgk,buku pasal home decoration..buku cite pasal rumah idaman..pastu mula la aku ngan awek aku pasang impian yang best..kitorang nak sgt2 ad rumah yang macam dalam buku tue..kalau korang nak tau macam mana,korang g le sendiri cari buku tue..senang je nak jumpa.. so bila hari dah nak malam,kitorang pun dah puas jejln,so balik la yang best,dah takde benda yang lagi best lagi dari tue..dalam kepala ingat nak balik umah je..so kami balik dengan membawa kenangan manis masing2 untuk dikenang suatu hari nnt..best sgt2 date ngan awek aku..;)

No comments: